söndag, augusti 30, 2009

Födelsedagskalas!

Igår blev det då middag med Mia, Sanna och Micke. Sen bjöd Mia och Sanna mig på BIO i födelsedagspresent förutom dom ursnygga kopparna med Betty Boop på som jag oxå fick.

Så vi åkte till Helsingborg och så Inglorius Bastards. Skum men bra... ja det är ju en Tarantino film så den är ju därefter. =)

Så jätte tack till sötisarna för detta... det uppskattades!

Så idag blev det kalas för familj och vänner... mamma, pappa, mormor, Christin och pågarna och Cilia och Alice kom. Ingen hade köpt kuddarna som jag ville ha med ursäkten att dom inte visste om någon annan köp dom... haha... men fick pengar av både mamma & pappa och mormor så jag kan köpa kuddarna. Tack! Så på torsdag har jag och Christin planerat in en shopping i Lund... och Christin hade målat tre jätte söta tavlor till mig... lika som hennes men i lila och grått istället för bara grått... uppskattas verkligen...

Senare ikväll kom syrran som jobbat natt och sovit bort hela dan... hon hade samma goda tanke som alla andra och kom oxå utan kuddar men med presentkort istället. Så Lagerhouse here I come! Fick även ett ludo spel... om ingen vet vad det är så är det som Fia med Knuff fast lite annerlunda... danskt påhitt och jätte kul.

Nu sover då äntligen kotten och jag slappar efter två dagar av städning, matlagning och tårtbakning. Det är kul med kalas men så mycket förberedelser för så lite... hehe... och skönt när det är över men änndån värt det...

Så imorgon blir jag ett år äldre... idag är sista dagen i mitt liv jag är 27 år... känner jag 30-årskrisen komma smyggande? Inte det minsta... har ingen åldersnojja över huvud taget.

Inga kommentarer: