onsdag, september 16, 2009

Kurs!

Idag var jag på kurs i Malmö. Kursen var i Windows Server 2008. En liten snabb kurs i vad som är nytt i jämnförelse med 2003 typ. Trodde inte jag skulle fatta någonting med tanken på att jag inte ens kan 2003 sen innan men jag hängde med förvånadsvärt bra. Det visade sig att mycket av det jag gör hela dagarna just är det som kommer att ändras en del... dock inte mer än att man hänger med.
Fick en liten bok med oss hem att läsa... liten och liten, 672 sidor... stod pocket på den men det var nätt och jämnt den gick ner i handväskan... ska dock inte läsa läsa den utan mer ha den på skrivbordet som guide om man behöver.

Efter kursen gick jag, markus och birgit ut i malmö för att hitta någonstans att käka... jag kom fram till att malmö är dyrt så det slutade på Max... hahaha. Sen gick vi lite i affärer och hamnade på din sko där jag hittade ett par stövletter lite halvbilligt. =)

Nu är det soffan som gäller och Idol! Sen blir det nog en tidigt kväll i säng... Natti!

Inga kommentarer: