söndag, oktober 25, 2009

Det regnade och regnade igår så vi åkte till Lund och Skattkammarön istället. Pågarna busade i ett i 3 timmar innan vi körde hem. De var helt slut dom två... =)

Och jag och Christin drack kaffe och skvallrade vilket är det vi gör bäst ju... =) Blev några runder i leklandet för oss också dock.
Sen körde vi hem till mamma & pappa och käka middag. Flygande Jacob är en av mina favoriträtter. Sen tittade Hampus på Disney Dags medans vi plockade undan och sen bakade han en äppelpaj till oss... Han var så stolt över sin äppelpaj... =)
Det blev äppelpaj till Körslaget och sen somnade Hampus i fåtöljen. När vi sen körde hem fick vi köra en omväg om Svalöv för vägen efter teckomatorp var avstängs...
I natt skulle vi då sätta om klockan. Tyvärr sover ju inte Hampus en timme längre för det och efter att han först väckt mig kl 2 och kl 3 i natt så väckte han mig kl 6 i morse. Jag sa att Bolibompa inte börjat än så då kröp han upp i min säng och sov till kl 7. Då gick jag upp och satte på bolibompa till han. Sen väckte han mig kl 8 igen och kl 9 fick jag gå upp och göra frukost... Nu är jag helt slut.... och klockan är bara halv 11. *gäsp*
Och Hampus är helt vild... hur ska denna dagen orkas med?

Inga kommentarer: