söndag, oktober 11, 2009

Rövarkula!

Igår var vi då i skogen och mer exakt Rövarkulan. Jag å Hampus tog bussen till M-holm först och hämtade bilen och körde sedan och hämtade Anna i Eslöv. Var härligt väder och vi gick först en runda och njöt av hösten för att sedan slå oss ner och fika. Efter fikan fick hampus på sig regnbyxor och stövlar för han skulle håva i bäcken. När vi sedan kom till bilen och tog av stövlarna ran det svart vatten ur dom och han var blöt upp till knäna. Tur att jag förutsåg detta och hade extra allt med mig...
Vi körde hem till mamma & pappa på middag sen och Hampus påminde oss om att vi inte köpt nått lördagsgodis än. Så vi fick stanna och köpa det ju... var ju tvungna att ha nått till fotbollen.

Fotbollen blev ju en stor besvikelse vilket ingen nog missat. Hampus somnade i halvlek dock så han slapp se skiten... haha...

Idag har jag å Hampus bara slappat heeeeela dan... Carolin och Nemo kom in om på en fika men annars har vi inte gjort många knop idag. Vi har spelat datorspel, sett på film och lekt med plastdjuren... sen blev det tacos till middag och mys framför TV:en innan han slocknade i sängen.

Jahupp... imorgon är det måndag igen så det är väl lika bra att gå å nanna då då... Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig helg :-)

du får pussa på honom från oss =)

kramar
C

Anonym sa...

Vad gör påsen i min blogg??? haha..kramar C