lördag, juli 17, 2010

Karneval!

Om någon har lyckats missa det så är det Karneval i Landskrona. Igår var jag och Hampus ute en runda och åkte lite karuseller. Idag har vi varit ute och gått en runda och sen tittat på Drill & Drull på stora scenen på Rådhustorget. Hampus var lite seg i starten men dansade sen och sjöng med. Lyckan var gjord när man efteråt fick krama Drill och köpa en t-shirt med Drill & Drull på. Jätten och Drull ville han inte krama men han berättade för Drull att han nu skulle gå för morfar skulle hämta honom.

Så morfar kom och hämtade Hampus för en timme sen och nu har jag precis gjort mig fin och ska snart gå till Sanna som ska ha grillparty eftersom hon fyllde 25 år i torsdags. Det blir alltså fest hela natten och imorgon när Hampus kommer hem igen så blir det kalas hos Sanna.

Det har äntligen lugnat ner sig på jobbet och vi har haft det rätt bra hela veckan. Vårt klimatsystem på jobb fungerar inte riktigt som det ska, antingen är det för varmt eller för kallt, men denna veckan har det varit skönt att det varit lite svalt inne. Och det bästa av allt är att jag nu har semester i tre veckor. Weee!!!

Först ska jag bara slappa en vecka, sen ska vi till Dalarna en vecka och sen har jag och Hampus en vecka på oss att göra vad vi känner för innan det är dags att börja jobba igen.

Nä nu börjar klockan bli mycket... off to Sanna!

Inga kommentarer: