lördag, augusti 21, 2010

Stessigt!

De senaste två veckorna har vairt stressiga på jobb så jag har inte orkat uppdatera bloggen. Inte för att det hänt något att skriva om dock.

Jo Malin flyttade förra veckan så det blev en del kvällar där och hjälpa till att ställa iordning och spika upp tavlor och sånt. Sen blev det Uno med Malin, Mia & Pierre två kvällar vilket var trevligt.

Igår blev det kräftskiva med Sanna, Miia, Yvonne, Maria, Ronnie, Hampus, Ted, Lina, Maja och Ludvig. Tror jag fick med alla... =)
Sen skulle Miia och Lina ut och ta en cider på stan så jag hände på en kort runda på Inferno innan jag gav upp och gick hem och la mig. Är sjukt trött efter jobb denna veckan så det blir till att ta det lugnt och ladda upp inför nästa vecka då skolorna börjar för fullt.

Nu har Hampus dessutom varit hos sin pappa i två veckor så det börjar göra ont av saknad efter honom men på måndag kommer han äntligen hem igen. Träffade dock honom igår som sagt. Var först på hans avslutning på simskolan och han hade varit duktig och tagit fyra märken. Så nu kan han simma på mage och på rygg ca 10 meter. Han kan simma längre om han vara vill men det är ju lättare att ta tag i kanten lite då och då. Bårde ha kastat ut han i mitten av bassängen så hade han inte haft nått val... =)
Men vi får väl öva och öva så går det väl till slut.

Nä nu ska jag slappa och vila och se på Oändliga Historien som går på TV. År och dar sen man såg den sist.

Inga kommentarer: