torsdag, januari 06, 2011

Dag 01 - Om mig!

Så vad ska man skriva om sig själv?
Jag är 29 år, snart 30. Bor i Landskrona i en jätte mysig men dyr lägenhet. Har en son som snart fyller 6 år. Är skild sedan 2 år tillbaka och trivs med att bo själv. Som det känns nu kan jag gärna vara singel resten av mitt liv. Men man vet ju aldrig vad som händer längre fram.

Jag jobbar som IT-tekniker i en Skånsk kommun. Jobbar i en Servicedesk där jag ser till att alla som använder en dator eller en telefon får hjälp om något inte fungerar som det ska. Jag trivs med det och har jobbat där i 3½ år snart. Det är något nytt hela tiden så man kan aldrig slappna av och tro att man kan allt. Det gillar jag!

Som person är jag väl ganska glad för det mesta. Pratar för mycket är väl nått som beskriver mig rätt bra. Anser mig vara ganska smart. Tycker om musik i alla former mer eller mindre och spelar själv piano och blockflöjt och försöker lära mig spela gitarr. När jag lärt mig det så vill jag lära mig spela fler instrument.

Varannna vecka tar jag hand om min son och hittar på saker med honom. Varannan vecka är jag själv och då går jag ut och fikar med mina vänner, slappar, låter bli att laga mat, sover länge på helgerna och tar det allmänt lugnt och försöker att inte planera in för mycket utan tar allt efterhand.

Nu kommer jag inte på mer så ni får nöja er med det.

Inga kommentarer: