lördag, maj 28, 2011

Note so self: Kolla posten oftare!

Var inne på Sia och hittade dessa två bokstäverna för 50 kronor styck. Ca 20 cm höga. När jag betalade visade det sig att det var halva priset så det blev 50 kronor för båda... vilket kap! =)

Nacken har läkt bra nu. Äntligen! Idag har jag duchat som vanligt för första gången och lade om det själv efteråt. Var lite bökigt. Låg på mage på sängen med huvudet hängandes utanför upp och ner men det gick. Var lite yr efteråt bara... =)

Lyckades få feber i går. Och ont i halsen. Febern är borta nu tror jag men är helt matt i kroppen känner jag. Tur det är helg. Mysa ner mig i soffan och lata mig. Fick ställa in en försommarfest i kväll dock som jag sett fram emot men men... hade inte orkat vara där så länge endå så kändes onödigt att gå dit.

Inga kommentarer: