torsdag, april 14, 2016

Liten börjar blir stor!

Idag är dagen då jag varit mamma i 11 år.

Detta måste ju så klart firas och dagen började med skönsång. Hampus kanske inte håller med om det där med skönsång men sjöng gjorde jag iaf. =)

Efter jobbet mötte jag upp Hampus som fick välja restaurang och han valde O´Learys. Där beställde han in mozzarella sticks, chilipopers och nachochips och lite dippa till det. När det började ta slut beställde han mer mozzarella sticks men med pommes denna gången. Mysigt med mat man kan dela på. Allt kom in en korg som vi hade mitt på bordet och så slogs vi om dippan. ;)

Sen gick vi och hämtade ut ett paket... trådlöst tangentbord och mus så Hampus kan styra datorn som är kopplad till TV:n från soffan. Sen köpte jag ett spel han hade önskat sig, Scrap Mechanics. Så det blev så klart det som vi gjorde resten av kvällen.

Här en bild på Hampus första kreation i Scrap Mechanics, en bil.



Kvällen avslutades med glass och sen var det dags att nanna kudden.

Imorgon väntar en massa städning. Har inte hunnit hälften av vad jag önskat under veckan. Mitt knä, som jag skadade i januari, har blivit sämre igen och vad jag än gör, förutom sitta still, gör ont. Så det blir att köra järnet fredag eftermiddag och kväll och sen lägga is på knäet.

På lördag blir det kalas och söndag ska vi iväg på ett annat kalas. Så fullt upp med andra ord.

Inga kommentarer: