lördag, april 25, 2009

En dag full av skoj!

Jag & Hampus började dagen med en lugn förmidag och begav oss vid lunch ut på stan och tog en fika på maddes bara han och jag. Mysigt!

Sen ville lilleman åka karusell så det blev en runda i Larven och sen lurade han upp mig i Virvelvinden...

Väl klara där gick vi ner till teaterparken och lekte i väntan på Bananer i Pyjamas kl 15 på kasernplan. Innan vi gick dit gick vi till Godisparadiset för att köpa dricka...

.... handlade för 23 kronor men killen i kassan ville dessutom ta en kortavgift på 4 kronor vilket jag inte gick med på. Då blev han otrevlig och jag blev sur och tyckte inte han skulle jobba i butiken om han inte visste hur det fungerar. Det är nämligen förbjudet att ta ut en kortavgift vilket står i avtalet butiken har skrivit under när de införskaffade sin kortterminal. Allt slutade med att han kastade ut mig och sa att jag inte fick komma tillbaka någonsin. =)
På måndag ringer jag Visa så får vi se vem som får rätt...

Kl 15 var det då dags för Bananerna vilket inte var så bra och varade en hel kvart...

Malin bjöd upp oss på kaffe så vi gick upp till henne och Hampus lekte med Devil en stund. Han tyckte det var jätteskönt att bli borstad med kattborsten. =)

Strax innan 17 skynda vi där ifrån för att på order av Sanna så skulle vi vara hemma senast kl 17. Varför?
Jo för Hampus var bjuden på kalas i Örekljung av Benjamin, Jonathan & Ted.
Sanna som är glad för att spöka ut Hampus i lite allt möjligt klädde honom och satte på han en häftig motorcykeljacka och solglasögon så han såg super tuff ut. =)
Snygging!

Inga kommentarer: