tisdag, april 21, 2009

Kompetensutveckling i Arild!

Då var man i Arild då med jobbet. Två hela dagar med diskusioner och tycken och tänkande. Tycker vi har kommit en bra bit på vägen redan idag och det har varit givande.

På kvällen blev det först en öl, sen ett glas vin, sen middag med mer vin och sedan när alla var så där lagom på vinet så tog vi kaffe och pratade om allt och ingenting. Mest en massa skit om jobb så klart och vad vi tycker och tänker om alla andra... speciellt dom som inte är här =)

Nu har jag då kommit upp på mitt rum som är super mysigt med havsutsikt. Har ett burspråk som vätter ut mot havet med en soffa där jag nu sitter och njuter. Känner lugnet komma... myspys.

Inte mitt rum men mitt är nästa lika.


Utsikten från rummen. Jag har då burspråk och inte balkong men utsikten är den samma.

Inga kommentarer: