onsdag, augusti 19, 2009

Sjukskriven!

Ja här är det inte mycket bättre. Blev sjukskriven hela veckan. Blev allergisk mot min medicin. Har nu bytat så vi får hoppas den är bättre. Trött på att ligga här och inte orka göra nått. Och om man nu försöker göra nått får man straffa för det sen när man mår sämre än sämst.

Har dessutom så lite att göra att jag blivit facebook-beroende. Usch! (Syrran du kan sluta jubla nu.) Smittar dock inte så man kan ju våga sig ut så jag var faktist uppe å hälsa på Malin en kort stund i dag... YAY!

Nästa vecka är det semester med kotten som gäller så det blir nog en tur ut till CC och pågarna en dag och en tur till Lund med lite papper en dag. Kan nog försöka kombinera Lund med en fika med mina syskon. Det blir planering på hög nivå för att klara det men jag är duktig på det. =)

Nackdel eller fördel... döm själv men har lyckats pricka in min sjukskrivning med friidrotts VM som jag av någon konstig och mystisk anledning följer med stoooor spänning. Kan endast förklaras med att någon konstig bakterie har satt sig på hjärnan men det ska nog antibiotikan kunna råda bot på förhoppningsvis för detta är inte bra för nerverna... För vem kunde tro att jag skulle ha koll på sånna saker som att Wisman är sjuk, Bolt kan bli först i världen med att ta både VM- och OS-guld på 100 och 200 meter, att Gay har en höftskada och att Richards äntligen fick ta guld på 400 meter... Hopplöst!

Nä nu måste jag se vem som hoppar högst av 10 kamparna... SUCK!

1 kommentar:

Åse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.