lördag, november 14, 2009

Förkyld!

Usch och fy, jag är förkyld. *host*
Man får se det från den ljusa sidan att chansen att få svininfluensan nu är liten... *atcho*

Händer inte mycket här på min sida. Var ute med jobb förra fredagen vilket var skoj. Vi blev 13 personer och till sist var det bara jag, birgit, markus och midde kvar men vi hade hur skoj som hällst.

Tiden går fort nu... ett tu tre så är det jul... *host*
Malin och jag fick en briljant ide att åka till Ullared och julhandla så den 25 november bär det av om min chef kan få tummarna loss och godkänna min semester tills dess. Tror Robin skulle med också men han får inte handla så mycket för jag å malin ska fylla bilen... haha... nä så mycket ska vi inte handla... *snörvel*

Nä mer än så händer inte här tyvärr... nu ska det vilas så man orkar tvätta imorgon... *snörvel*

Inga kommentarer: