söndag, mars 21, 2010

Alica i Underlander!

På almän begäran kommer det här en uppdatering dåååå....

Var och såg Alice i Underlandet i går i Malmö. Vi såg den i 3D och det var första gången jag såg en film i 3D så det var ju dubbelt så kul. =)
Filmen var bra och det var en bra film att se i 3D. Katten var riktigt snyggt gjord... pälsen såg så detaljerad ut när han flöt runt i luften mitt i biosalongen... Och eftersom jag gillar sagor över lag så var ju detta en perfekt film för mig. Helt klart sevärd. Och Johnny Depp var ju lika bra som han alltid är i kostymfilmer och hon som spelar Alice var också mycket bra.

Det händer annars inte mycket här. Hampus fyller 5 år snart dock så då har man ju att göra.
10 april är det kalas för släkt och vänner och 11 april är det barnkalas. Presenten är köpt och monterad, allt är väl så gott som planerat men sen ska man handla allt och laga all mat och städa och göra i ordning allt... dock gör ju mästare Sanna tårtorna så det slipper jag... =)

Igår var det barnloppis i Marieholm (Reslöv) och jag och Sanna var uppe med tuppen för att åka ut där och hjälpa till. Tiden flög iväg snabbt eftersom vi hade mycket att göra och det blev en succe. Sålde väldigt mycket fast det var mycket kvar med... själv fick jag sålt det mesta jag hade med mig men köpte lika mycket nytt (läs: bättre-begagnat) men gick endå med 18 kronor plus. Ja man ska ju inte klaga när man åker dit med en IKEA-kasse full med kläder som inte passar Hampus längre och kommer hem med lika mycket som passar och det har inte kostat mig en spänn...

Nu ska jag vila söndag! KRAMAR!

Inga kommentarer: