söndag, mars 07, 2010

Tjejkväll!

I helgen blev det tjejkväll! Vi blev bara 4 stycken men vi hade skit kul. Det blev god mat, massor av vin och massa skitsnack. Sen spelade vi Mario på Wii och innan vi visste ordet av det var kvällen slut. Jag hade gärna sett den fortsätt en stund till. Tack tjejer för en underbar kväll!

Och som alla andra kvinnor så hade jag ju inget i garderoben att ta på mig. Så jag ringde systrarna blond som fick rycka ut med shopping-hjälp. Det slutade med en tröja från Kappahl med en grön scarf till och ett stort halsband. Rock Chick!

Och när jag såg mig själv i spegeln blev jag otroligt sugen på att tatuera mig. Men det är dyrt, speciellt om man vill ha två stora vingar över hela ryggen. Så tillsvidare får det förbli en önskedröm och så får man hoppas man vinner på lotto eller nått. =)



















Inga kommentarer: