lördag, maj 08, 2010

Blev trött på min gamla profilbild på FB och eftersom det aldrig blir några bra foton på mig så där spontant så fick vi posera lite istället... Lånade in Sanna som fotograf =)

Ja idag har vi inte gjort mycket nytta. Gick hem till Yvonne och kollade lite på hennes dator, Hampus fick ett fotbad och sen sitt hår klippt. Sanna fota mig lite. Miia kom ner och vi satt och snacka lite skit.
Sen gick jag och Hampus hem och hämtade cykeln, gick å handla och cykla sen ner i parken en runda. Sjukt kallt var det och jag satt å skaka. Har jag missat något? Visst är det maj nu?

Imorgon händer inte mycket mer... tvätta på förmiddagen och sen en kaffe hemma hos Cilia.

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild!

=)

Har redan sett mirrors, ska se om jag hittar den med caprio nånstans :) tack för tipset!

Anonym sa...

många hus på gatan till salu... finns ett till dig för 500 000 ;) detta var hos min grannes granne. Hon flyttade från gatan bredvid våran till huset här nu. :)

Nena sa...

Hejsan Ase:)) Hoppas att allting e bra med dig o din familj! Harlig frisyr du har!
Kramar,
Annalena