fredag, maj 14, 2010

Uttråkad!




Är sjukt uttråkad. Händer inte mycket på jobb i dag eftersom skolorna är lediga och resten av kommunen tycks ha tagit semester idag. Ja utom jag då...

Dock tycks Malin ha lika tråkigt på jobb som mig så hon var så snäll och uppdaterade sin blog så jag hade något att skratta åt. Jag skrattade så jag grät... ja det kanske inte var så roligt i verkligehten men så uttråkad är jag så allt roar mig just nu.

Men man får vara glad det är fredag... fast har mycket att göra i helgen eftersom dom ska tapetsera om hemma hos mig på måndag till onsdag. Allt i hallen och v-rummet ska packas ner och alla möbler ska flyttas ut i köket och alla garderober ska tömmas och flyttas ut. *pust*

Men som jag sagt många ggr förut så har jag de bästa vännerna i världen som kommer och hjälper mig på söndag. Ja om ni inte fattat det vi det här laget så är det systrarna blond och Yvonne som kommer. Jag har dessutom lyckats tigga in mig och Hampus på middag hos dom mån, tis och ons eftersom jag inte har någon plats i mitt kök att äta. Men snyggt kommer det att bli. =)
Vald tapet är dom två påbilden ovan. På tre väggar, de största, blir det den grå-randiga. Varannan rand är mattgrå och varannan blankgrå. Den andra tapeten är då lika dan fast i vitt/beige och ska vara på väggen bakom TV:en, väggen i hallen med alla dörrar samt gaveln i hallen.

Inga kommentarer: