söndag, augusti 08, 2010

Regn!

Idag har det bara regnat heeeela dan. Så vad gör man då? Jo man tar på sig regnkläderna och går ut helt enkelt. Ja Hampus tyckte det räckte med mammas gummistövlar och ett paraply men jag fick övertalat honom att ta sina egna stövlar och sitt regnställ på sig.

Efter en runda runt stan i jakt på en ännu bättre vattenpöl än den sista så blev det kaffe hos Yvonne. Efter en stund damp även Sanna ner och en stund senare även Miia.

När vi hade sjunkit alldeles för långt ner i soffan så tog vi oss upp för att gå ner och handla.

Nu är Hampus hemma hos Miia och han ska sova där i natt. Imorgon ska Hampus till Liseberg med Miia, Sanna och Yvonne och jag får dra mig till jobb efter den oh så sköna semestern.

Jag minns fortfarande tågtiderna så jag hade behövt mer semester...

Inga kommentarer: