lördag, september 18, 2010

Jag är för gamal för det här!

Igår var det jobb som vanligt på dan och sen bar det av till Malmö för middag med Johan, Markus och Alrik eftersom Johan fyllt år. Blev en trevlig kväll med lite vin för mig och whisky och öl för pågarna. Tog sista tåget hem kl 1 från Malmö och i Lund mötte Malin upp mig på tåget då hon hade jobbat. Utan särskilt mycket övertalning gick jag med på att följa med på Tages en runda med Malin och ta ytterligare ett glas vin. Blev en drink efter det och jag och Malin stod och kände oss allmänt gamla och stod mest och skrattade åt alla puckon som tycker dom är snyggare än vad dom är. =)

Efter Tages hade stängt satt vi och snacka en stund på en bänk innan vi frös och gick hem. Skulle på kalas hos Miia idag kl 13 och tänkte att jag ju inte behövde ställa klockan men vaknade kl 12 och kände mig allmänt gamal åter igen. Drog mig dock upp ur sängen och begav mig trött och bakis hem till Miia. Efter en kopp kaffe kände jag att jag började bli människa igen och lite tårta skadade ju inte heller.

Efter Miia begav jag, Sanna, Yvonne och Hampus oss till affären och nu sitter jag här och bara är. Ska laga lite kött och pommes och stekt svamp till middag och efter det ska jag mysa ner mig långt i soffan med en Fairly Nuts från B&J. Mums!

Inga kommentarer: