tisdag, augusti 14, 2012

En dag att bara vara!

Tog en lugn förmiddag i soffan innan Malin ringde. Mötte upp henne för att cykla en runda men först skulle jag pumpa däcken. Väl framme vid cykelaffären så kunde jag inte se pumpen någonstans... sen såg jag en lapp där det stod att den var stulen och därför fick man nu komma in och be om hjälp och det kostade 20 kr. Varför vill man sabba en cykelpump? *suck*
Passade på att köpa ett lås till lillemans cykel när jag endå var där.

Sen bar det av på en runda. Blev inte jätte lugnt men vi pinnande på rätt bra så när vi landade i Malins kolloni var vi ganska slut. Vi satte oss och myste i solen och drack lunch och vatten. Sen kom Malins mamma så då blev det en kopp kaffe med.

Sen var det upp på cykeln igen och hem igen. En snabb vända inom affären och sen hem och satte igång med lite middag. Diskade och plockade undan lite medans middagen stod i ugnen sen blev det god mat. Blev även lunch till i mogon och två lunchlådor till jobb.

Sen var klockan helt plötsligt mycket så det blev soffhäng resten av kvällen. Lite vin på det och dagen känns som en bra semesterdag.

Imorgon slappar jag nog ännu mer... jag har ju trotts allt semester en vecka till... och så lycka till Malin!

Inga kommentarer: