tisdag, juni 24, 2014

Kan man klona sig själv?

Imorgon har lilleman en läkartid kl 9 på lasarettet här i stan. Jag börjar jobba kl 8 och allt efter det blir minus på den stackars flexen.
Kl 9 åker fritids ut till Borstahusen... lämnar man efter det får man alltså ta sig till Borstahusen på egen hand.

Så efter läkarbesöket, runt 10, ska jag alltså ta mig till Borstahusen och lämna lilleman för att sedan ta mig tillbaka till stationen och åka till jobb. Lär ju vara framme lagom till lunch.

Det bästa med allt är att jag glömt bort detta läkarbesök fram till ikväll och därför inte berättat på jobb att jag blir sen.

Jag kan inte boka om en timme innan läkarbesöket.
Jag har att välja på buss till borstahusen men då får vi gå sista biten, eller cykel med lilleman där bak på pakethållaren för hans egen cykel är trasig vilket alltså är jobbigt och risken finns att det regnar.

Som ni förstår blir jag trött bara av att tänka på det...

Inga kommentarer: