lördag, augusti 29, 2015

Total stopp!

Har inte sprungit på snart 2 veckor. Orsaken är en troligen inflamerad hälsena som trotts Voltarenkräm och övningar vägrar ge med sig. Gör ont bara jag går och springa är ännu värre. Sist jag sprang slutade det med ispåse på hälen. =(

Känns skit rent ut sagt. När man kommit i gång och känner sig duktig och faktist fullföljer och kommer iväg 3 ggr i veckan så känns det som ett misslyckande när man inte kan springa alls. Även om det inte är för att jag gett upp så känns det så.

Dansen har börjat om tisdagarna och det försöker jag iaf genomföra. Hälen mår kanske inte super efteråt men det är bara att smörja innan och efter och dansa igenom det.

I övrigt blir jag snart ett år äldre och imorgon vankas det gäster på brunch. Så därför spenderas dagen med att städa och tvätta och städa och städa. Går väl lite si så där...

I födelsedagspresent har jag önskat mig hjälp med lite praktiska saker här hemma så lillebror levererar Hampus nya säng och sänggavel imorgon och sen får gästerna montera ner den gamla och sen kör lillebror den till tippen. Som belöning får de dock kaffe och tårta efteråt. =)

Så halva dagen idag har gått åt att röja på Hampus rum för fy fan vad där såg ut. Men nu är det klart och halva hallen och halva köket är klart. Snart dags att tvätta och där är massa tvätt så vet inte hur jag ska hinna men det lär bli en låååång kväll. Får nog bli en tidiga morgon oxå om allt ska blir klart.

Nähä... här har jag inte tid att sitta...

Inga kommentarer: