tisdag, juli 14, 2015

Att misslyckas!

Idag var det dags för pass ett på vecka 4 med joggingen.

V3 såg ut så här: 5 min rask gång, 90 sekunder jogging, 90 sekunder gång, 3 minuter jogging, 3 minuter gång, 90 sekunder jogging, 90 sekunder gång, 3 minuter jogging, 3 minuter gång.

Nu vecka 4 ökade det ganska mycket tyckte jag.

5 minuter rask gång, 3 minuter jogga, 90 sekunder gång, 5 minuter jogga, 2,5 minuter gång, 3 minuter jogga, 90 sekunder gång, 5 minuter jogga.

Efter den första 5 minutraren ville jag bara spy... efter den andra 3 minutraren började jag gråta för jag var så arg för jag orkade inte. Sista 5 minutraren orkade jag 3 minuter på sen gick jag 1 minut och joggade den sista minuten. 

Så nu är jag så jävla arg och besviken på mig själv att jag inte klarade det. ARGHHHHHH!!!!

Det går över, det vet jag och sen är det bara på det igen men ändå... VA FAN!!!!!

Så nu är frågan... gå tillbaka och göra om ett pass på förra veckans eller köra om detta passet tills jag klarar det?

Inga kommentarer: