måndag, maj 11, 2009

På allmän begäran...

... kommer här ett inlägg om ingenting...

Hela förra veckan spenderades med att ha ont i en tand och gå till tandläkaren om och om igen. *suck* Infektion i en tand... jiipii! Så den blev uppborrad och fick medicin och en provisorisk lagning som skulle sitta 4 månader men det gjorde så in i helvete ont och isade konstant så jag fick gå dit igen. Denna gången borrade hon upp hela tanden, drog ut nerverna och lade i ny medicin och en ny provisorisk lagning som nu sitter i tills på fredag då jag ska dit igen. Då blir det en ny borrning, ny medicin och en ny provisorisk lagning tills veckan därpå då det är dags att laga tanden för gott. *pust* Så nu har jag ont men det isar inte längre =) så det kan jag stå ut med tills på fredag.

Förra söndagen städade jag och mamma balkongen... så nu är den ren och nya blommor planterades samt lite örter och smultron.
Ja utan sol och grönt i blommlådorna ser det kanske inte så mycket ut... =)

Annars... inte mycket. Var ute och cyklade i solen med Hampus typ halva söndagen. Mysigt hade vi =) Sen åkte vi till Malin och Magnus i kolonin där vi sattes i arbete att lukra (stavas det så?) sen gick jag och Hapus heeeeela vägen hem från Larvi. Hampus var jätte duktig och klagade inte en enda gång. Stor påg nu ju!

Så för din skull CC så kommer här en bild på dem båda... =)

Jag vet... det blev en hel del i inlägget endån... men men...

ps. kommer du på lördag CC?

2 kommentarer:

christin sa...

hehe, nice att läsa lite =) Det blev ju grymt fint! säkert ännu finare med n'r det växer nått i den där lådan :)

thank you.

ajdå med tanden...vilken mardröm =/

ser mörkt ut tyvärr angående lördag, vill gärna men har svårt att få ihop det.. =/ med mamma o pappa på vandring o farmor o farfar borta & fastrar som jobbar. Lite knivigt. Hade varit kul dock! Har en sista förhoppning jag får besked av imorgon, hör av mig då! =)

christin sa...

ok...loss med tummen...o uppdatera :D du hade ju ett riktigt bra flow här nyss....skriv om inget igen :P kramar!