måndag, maj 25, 2009

Tiden går...

jaja... jag vet jag är dålig på att uppdatera. Men ni får vara glada för det lilla... =)

I torsdags bar det av till M-holm och därefter Skånes Djurpark. Alla skrindor var slut när vi kom och det var massor av folk där. Men Hampus gick duktigt runt hela parken utan att klaga...
Glömde min kamera hemma... i min jacka med min mobil... ute i trädgården. Ringde mormor som fick gå och låsa in den... =) Men en bild hann jag med innan vi åkte...

Idag är det pajer som gäller. Håller på att göra 3 pajer som ska bli middag i dag och lunchlådor hela veckan. Lyxigt värre ska det vara... Luktar mums nu...

Blev ju en tjej kväll till slut men inte så många som kunde komma... men vi få tappra som kom hade skoj med melodifestival och god mat på grillen. Och för er som inte kom... ja ni, nu är det kört... nä då... pågarna på jobb har tjatat om en inflyttningsfest hos mig... så någon gång i sommar blir det av... tjejer som killar är välkommna då. Och för er som läser denna blogg och som anser er känna mig men inte sett mig på ett tag får gärna lämna telefonnummer eftersom min telefonbok i min gamla mobil blev raderad så det är inte många kvar i den nya mobilen. Speciellt inte dom som jag inte träffat på ett tag.

Nä nu måste jag fortsätta i köket. Puss!

3 kommentarer:

Tobias Månsson sa...

0735-264993 :p

Malin sa...

De e klart att du får! Har du kvar mitt nr, eller har du raderat de oxå?? ;-)

christin sa...

ooo mitt inlägg försvann när jag skulle posta det för ngon dag sedan =/

låter iaf som ni haft en riktigt härlig kväll =)

kramar

ps kolla in nya projektet....
bloggbilden.blogg.se