torsdag, juni 18, 2009

I brist på annat...

Denna hittade jag på Malins blogg. Och i brist på annat att skriva så...

1. Hur gammal är du om fem år? 33
2. Vem var den sista du träffade? Hampus som somnade för 2½ timme sen...
3. Hur lång är du? 174 cm ungefär
4. Vilken var den senaste film du sett? Tittar aldrig på film numera så det måste ha varit Män som hatar kvinnor på Bio...
5. Vem ringde du senast? Ringe en användare på jobb...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skrev till Birgit om ett magvirus som jag såg om på nyheterna eftersom hon känner någon som ligger magsjuk just nu...
7. Vad är dagens planer? Dagen är över så snart är det sova men imorgon ska jag med Mia på midsommarfest ute i Borstahusen hos någon hon känner.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag föredrar att ringa men alla andra sms:ar...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Förr förra helgen... 7 juni.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 05:45
13. Har du någon gång hittat en katt? Ett par men aldrig behållt dem...
14. Vilken är din favoritplats? Hmm... i ån där jag och CC lekte som små, under träden där solen strilade in mellan grenarna... det är en plats jag drömmer om ibland.
15. Vilken plats föredrar du minst? Haha... no comment.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tyvärr avgör inte jag den frågan just nu...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret... har inte riktigt kommit över det än
18. Vem fick dig att skratta senast? Min chef när han delade ut små spritflaskor till alla på jobb... shhhh!!! sånt får man ju inte göra....
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä då... har en del, mest barnsagor och visor men också Roxette, Europe, Lili & Sussi mfl...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och... använder mest laptopen, den stationära är Hampus dator...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan för det mesta men ibland tycker jag det är mysigt att sova med myskläder och en filt på mig...
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3... och alla är MINA!
23. Hur många landskap har du bott i? Finns det fler än skåne?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Tyvärr....
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Mmmm... mycket...
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Shunky Monkey
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av skulder och gå till frisören.
29. Tycker du om kinamat? Jo, men det beror på var, denna stan har ju inget bra ställer längre.
30. Tycker du om kaffe? Jag tycker om det men inte magen...

31. Vad dricker du till frukost? Halv kopp kaffe... dagens höjdpunkt.
32. Sover du på någon särskild sida? Mest på höger men vaknar aldrig så.
33. Kan du spela poker? Ja!
34. Tycker du om att mysa? Jaaa... myser med sonen så ofta jag kan.
35. Är du en beroendemänniska? Hahaha... jo det är jag väl.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Sofia och Jenny
37. Vill du ha barn? Som det är nu räcker det med den jag har.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? För ett par månader sen fick jag äran att göra det när jag blev magsjuk
40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen... den har inte sjögräs

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Nä...
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middan
44. Vem är den roligaste människan du känner? Birgit så klart!
45. Välj ett ärr på din kropp? Har ett i pannan efter att ha slagit i en stol när jag två.
46. Vad har du för ringsignal? Bolibompa!
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Två par skor som står i hyllan resten har precis gått till historien på en loppis
48. Flirtar du mycket? Ja men sen fegar jag ur...
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma efter att jag klippt mig
50. Kan du byta olja på bilen? Jag tror det...

51. Har du fått fortkörningsböter? Nej! =)
52. Vilken var den senaste bok du läste? Har precis läst Små citroner gula och håller nu på med Sjöjungfrun av Camilla Läckberg.
53. Läser du dagstidningen? Metro på bussen
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!
55. Dansar du i bilen? Jupp, och sjunger så högt jag kan!
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ på nätet
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Telefonnummer och namn på den som senast ringde på jobb.
58. När var du i kyrkan senast? På Alice dop...
59. Vilka personer utmanar du? Tja... den som orkar.

Inga kommentarer: