söndag, juni 14, 2009

Uppdatering!

Glömde skriva om förra helgen.

6 juni: Adrians Kalas!

Vi åkte ut till Marieholm för att gå på Adrians kalas i det nya huset. Christin har verkligen fått det fint. hon är ju så duktig på det där med inredning så man blir helt avundsjuk. =)
Jag slängde i mig en kopp kaffe i alla fall och lämnade sedan Hampus där för att bege mig till Eslöv och fest hos Birgit.

I Eslöv blev det en hel del dricka... massor... har nog inte varit så full detta melleniumet och vägen ner till stan blev allt utom spikrak... hahah

7 juni: Val

På söndagen lekte jag med Hampus i trädgården mest innan vi begav oss hem för kvällsmat. Sprang ner till vallokalen för att rösta och hade inte ens bestämt mig innan jag kom dit. Valde mellan två olika partier. Noterade dock att det var väldigt ont om valsedlar i lådan när jag kom. Antingen har någon tagit dem eller så var det många som röstade på Piratpartiet och Svergiedemokaraterna för deras valsedlar saknades. Inte för att det gjorde mig så mycket.... kunde skriva PP på en blank så det var ok.

13 juni: Kolonin.

I går cyklade jag ut till Malins koloni för att fika och spela Gin Rummy. Vi blev hela 5 personer och jag vann inte... =(
Dock hade vi jättetrevligt och innan det var dags för middag cykladejag hem igen. Tittade in till Sanna medans jag tvättade och satte sedan på mig myskläder och slängde mig på soffan. När jag kände mig som mest degig ringer Malin och undrar om jag inte kan gå ut och ta en öl med henne. Jo, visst.... 5 minuter dush och 5 minuter smink och 5 minuter kläder och 2 minuter håt så var jag på språng ut igen. Såg förvånadsvärt pigg och fräsh ut... haha

14 juni: Städa

Dagen idag började sent då jag inte lyckades vakna förrens halva dagen gått. Resten av dagen har jag ägnat åt att diaska, vika tvätt och städa. Finns säkert mer att städa men anser mig vara klar. (Sanna hade inte hållt med) Jaja, dammtussarna har inte börjat packa sina väskor och gå härifrån av sig själv än så så farlig är det inte... =)

Imorgon kommer Hampus äntligen.... och sommarlovet har börjat vilket betyder lugnt och skänt på jobb utan en massa gnälliga lärare... hade bara sommaren kunnat hälsa på också hade allt varit perfekt!

1 kommentar:

christin sa...

Tack tack =) Ja nån talang får man ju ha :P

Go pirates! haha :P

xoxo