onsdag, maj 19, 2010

Omtapetsering dag 3!








Idag kom jag hem till en färdigtapetserad lägenhet... Weee!!!
Så nöjd jag är. Blev jätte bra med en ljus och en mörk och den randiga passar in jätte bra med mina möbler.
Nu är det bara en fråga kvar... vad ska det vara för färg på gardinerna?
Jag var så inställd på lime-gröna som jag hade tittat ut nere i tygaffären. Men Sanna påpekade att det inte skulle passa in... hon tyckte en stark turkos färg på gardinerna. MEN!?!
När jag tänkt på det en stund så började jag undra om hon inte hade rätt... så nu vet jag varken ut eller in. Jag hade ju hittat tyg... nu måste jag ju leta IGEN! Suck! Ja vi får se vad det blir... får bli en runda på stan nästa vecka då...
Sanna och Yvonne hjälpte mig ställa iordning det mesta. Ronnie kom över och hjälpte mig bära in garderoberna som var det som var bökigast. Så nu återstår bara lite finlir och nya gardiner... å en hatthylla...
Om någon har en hatthylla som matchar min skohylla... heter Lensvik tror jag och är från IKEA men säljs inte där längre... så är jag intresserad.
Om någon undrar vad som hände med hatthyllan som satt där så kan jag informera er om att skruvarna den satt med var mega-långa och helt krokiga när vi fick ut dom... och sen förbjöd Sanna mig att sätta upp den igen... och alla som känner Sanna vet att när hon är på det humöret så är det bara att lyda... =)
Nu blir det slappa i soffan till Grey´s Anatomy och sen en skön säng för mig själv... =)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! =) Lesvik, inte lensvik.., kanske finns på blocket?

kramar
C

Malin sa...

Snyggt det blev!

Anonym sa...

Hej!

Jag har lagt till dig på bloglovin så jag kan följa din blogg =)

Kram Linda

www.loppanlinda.blogg.se