tisdag, maj 18, 2010

Omtapetsering dag2!




Idag kom jag hem till en lägenhet som luktade vått papper. Som ni ser så är det tapeter på väggarna... Weee!
De har dock slutat jobba när de hade 2½ våd kvar... märkligt men jaja, inte mitt problem.
Att ha tre väggar ljusa och tre mörka ser ut som en mycket bra idé så här långt. Väggarna var fortfarande blöta när jag kom hem så tapeterna skiftar nog i färg lite lite när dom torkar sen.
Det ser i alla fall ut som om det är klart imorgon. Konstigt vore det annars om dom inte han sätta upp det som är kvar och städa på 8 timmar... haha!
Idag valde Hampus pannkakor till middag. Klagar inte... älskar pannkakor. Hann tom med en kopp kaffe i lugn och ro innan det bar av hemmåt eftersom Hampus hittade två kompisar att leka med på Yvonnes gård så han sprang ut med det samma igen efter maten.
Nu sover den lilla parveln som förövrigt har namnsadag idag... Eric om någon undrar... han heter Eric Hampus Michael om någon undrade ännu mer... =) Eller var det Hampus Eric Michael... jag har f*n lyckats glömma vilken ordning namnen ska vara i. Haha! Får nog gå å kolla upp det. Men seriöst, hur glömmer man sånt?


2 kommentarer:

..:Sppookie:.. sa...

Tapeten ser bra ut... =o) ser fram emot att kika på det imorgon... kan ju haka på efter maten och hjälpa dig lite...

Tror det ska va Eric Hampus Michael, men va det Eric med c???

Åse sa...

Ja eric med c är jag helt säker på... och Eric före Hampus låte bäst och eftersom jag har valt det så måste det ju vara så... haha