söndag, juni 06, 2010

Nationaldagen!

Idag har det varit ennu en bra dag. Dagen började med att Hampus städade sitt rum medans jag städade badrum, kök och senare även hallen... Jo hampus fick för sig att spela fotboll i hallen... så länge bollen är på golvet och inte i taket är det lugnt sa jag... KRACH! Lampan gick i golvet och gick i 1000-tals bitar...

Höll på att glömma att ta ut kladdkakan ur ugnen medans jag städade men det gjorde inget för den blev perfekt... =)
Så kom Sanna upp på besök och hjälpte Hampus att dammsuga rummet medans jag dukade och kokade kaffe. Sen kom Malin & Devil och strax efter henne kom Miia. Sen satt vi och degade på balkongen hela eftermiddagen. Senare kom även Robin upp på en kopp kaffe så det blev fullt hus.

Hampus hade jätte skoj eftersom han hade köpt hundgodis till Devil och hade träning med honom på balkongen. När Devil senare låg och jäste under bordet efter allt godis gick Hampus ut på gården och spelade fotboll. Han måste ha sprungit mycket där på gården för han åt upp två stora portioner till mat sen.

Nu sover han gott i sin säng och jag har nyss städat undan allt och känner att jag också är helt slut.

Synd att helgen är över dock. Måndag imorgon igen men nästa helg blir det mys igen på balkongen för då ska det grillas. =)

Inga kommentarer: