tisdag, augusti 31, 2010

Ett år kvar till 30!

Idag blev jag då 29 år... vilket betyder ett år kvar till 30. Jag vet inte varför man bryr sig men känns som om man måste blir vuxen vid 30. Haha!

Imorse när jag kom till jobb stod det en Red Bull med texten "Man ska vara pigg och glad på sin födelsedag" och sidan om en ägg-klocka i form av en cupcake på mitt skrivbord. Efter lite luskande visade det sig att Red Bull:en var från Markus och ägg-klockan från Elma. Sötnosar! Sen kom Johan upp med en Red Bull till och BeO bjöd mig på lunch. Känner mig lite bortskämmd. =)

Det har varit stressigt på jobb idag... som vanligt... har varit så några veckor nu så man undrar ju när det ska lugna ner sig eller ska det vara så här? Planen var att gå hem å laga nått gott och kanske ta ett fotbad, lägga på en ansiktsmask och läsa min bok men stressen gjorde att jag inte alls hade lust att åka hem. Så jag lyckades övertala Birgit att ta en spontan runda på stan i Lund. Blev inget shoppande dock för vi hitta inget kul men fick middag på Grafitti och sen tog vi en kaffe på Espresso House innan vi tog tåget hem. Mysigt med spontanitet ibland.

Nu sitter jag hemma framför datorn som vanligt. Trött så det blir nog sängen snart.

1 kommentar:

Anna sa...

Så att vara mamma till en femåring gör en inte vuxen? ;)