onsdag, januari 12, 2011

Dag 07 - Mina bästa vänner!

Bästa vännerna...

Vi har ju Sanna, ena halvan av systrarna blond. Sanna ställer alltid upp om det är kris. Hon finns alltid där för både mig och Hampus och hon älskar att göra saker med Hampus.

Sanna träffade jag för ca 10 år sen. Blev kompis med hennes syster och på den tiden var hon bara kompisens lillasyster.

Hennes syster Miia är andra halvan då av systrarna blond. Tyvärr umgås vi inte så mycket numera och jag saknar hennes sällskap ibland. Men hon finns där det vet jag.

Miia har jag ju då kännt lika länge som sanna, ca 10 år. Det var faktist hennes mamma som parade ihop oss på en fest för hon tyckte Miia behövde fler vänner. Haha! Vi var ju så klart skeptiska men det gick ju bra.

Sen har vi Malin. Vi umgås mycket och älskar att sitta och fika och skvallra...
Malin gick jag i gymnasiet med på Gullstrand i hela en termin. Jag umgicks där efter med Malins vänner lite då och då under åren och när jag flyttade hit så sågs vi väl någon gång på stan eller hos vänner.
Det var när jag började på Knutsson där hon jobbade som vi började umgås. Det rann dock ut i sanden lite.
När vi sedan började jobba på Eniro båda två så började vi umgås igen. När jag sedan skilde mig så började vi umgås ännu mer och när hon för en tid sedan separerade med sin kille så började vi umgås mycket.
Malin ställer alltid upp och vi har alltid skoj. Det blir mycket skratt och vi tycker om ungefär samma musik och film så det liksom löser sig.

Sen finns det ju fler vänner så klart men dessa är mina allra allra närmsta vänner så för er som känner er glömda... Jag vet att ni finns!

Inga kommentarer: