torsdag, augusti 08, 2013

Trött!

Veckans jobb har tagit musten ur mig. Vi har haft en del att göra, inte överdrivet mycket men en del. Lägg till att jag sovit dåligt om nätterna pga värmen och nu huvudvärk för det är kvavt och äckligt ute och det inte vill åska... Så  varje dag har jag blivit tröttare och tröttare... har lite sömn att ta igen känner jag.

Så imorgon när Hampus ska till sin pappa ska jag spendera kvällen med att slappa i soffan... äta något onyttigt och sen ta sovmorgon på lördag innan jag tar tag i allt som behövs göras här hemma. Sen väntar kräftskiva hos Malin & Anki på lördag kväll för mig och Hampus. Ja nu äter jag ju inte skaldjur eftersom jag är allergisk men man kan väl gå på kräftskiva ändå? Och jag unnar mig en eller två kräftstjärtar varje år. =)

Så något roligare inlägg än så får ni inte just nu. Det är allt jag orkar med...

Inga kommentarer: