måndag, september 16, 2013

Shopping!

Var ute och shoppade med mamma i lördags... 4 timmar på väla... aldrig mer!

Mamma skulle ha klänning till ett bröllop och det var inte så lätt att hitta något som inte var vitt eller svart. Och utöver det skulle Hampus ha höstskor och gummistövlar och jag skulle ha jeans och höstskor.

Efter många om och men så hittade vi en klänning på Desigual och jag unnade mig en väska som jag trånat efter i många år nu. Den kostade lite mer än vad jag tycker är ok att ge för en handväska men jag tyckte jag var värd det för en gångs skull.

Och så klart... bara för att så går mobilen i sönder dagen efter. Bara för jag lade pengar på en handväska. Och idag gick routern i sönder... ja den var ju inte ny när jag fick den av lillebror precis men vafan... så gammal är den inte.

Och jag försöker spara till en cykel... med andra ord går det inte så bra nu. Alla sparade slantar rycker till en det ena och än det andra. Får hålla tummarna FK inte strular nu då med alla mina VAB som jag lagt in för kursen på BUP.

Men det kom ett jobbskatteavdrag till nu väl? Räcker det till en ny router tror ni? Och en mobil kanske?

Ibland känns allt bara blä... allt kommer på en gång. Men det är väl lika bra det så får man det överstökat så kan allt bra komma sen... eller?

Inga kommentarer: